Grundfos tager hul på transformation – men coronaudbrud giver hård opstart

Grundfos-topchef Mads Nipper kigger ind i et 2020, der ifølge virksomhedens strategi skal byde på flere opkøb og blandt andet gøre virksomheden kendt for vandløsninger. Dog truer coronavirus med at besværliggøre planerne.
Mads Nipper, adm. direktør i Grundfos. Billedet er et arkivfoto og stammer fra præsentationen af Grundfos' 2018-resultater. | Foto: Casper Dalhoff/ERH
Mads Nipper, adm. direktør i Grundfos. Billedet er et arkivfoto og stammer fra præsentationen af Grundfos' 2018-resultater. | Foto: Casper Dalhoff/ERH
Af Emma Gelbjerg-Hansen

Med 2019 i ryggen har Mads Nipper taget hul på den strategi, der over de næste fem år skal definere et nyt Grundfos med et øget fokus på digitalisering, bæredygtighed og vandløsninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Ken Bonefeld Nielsen, sikkerhedsrådgiver, Norlys

    Norlys forbereder sig på det næstværste

    For abonnenter

    Anne Højer Simonsen, klimapolitisk chef, DI | Foto: Foto: Søren Nielsen

    Tilfredshed med CCS-udspil

    For abonnenter

    Læs også