EnergiWatch

Grundfos-topchef er klar til at søsætte en ny salgsstrategi

Mads Nipper, topchef i Grundfos, er klar med en ny strategi med direkte fokus på bæredygtighed, vand og øget digitalisering. Og så skal væksten fastholdes, lyder meldingen.

Adm. direktør i Grundfos, Mads Nipper.

Med mindre end et år tilbage af den nuværende 2020-strategi er Grundfos-topchef Mads Nipper klar med en ny forretningsplan.

Overskrifterne bliver direkte fokus på bæredygtighed og vandsektoren krydret med nye kernemarkeder og øget digitalisering.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EnergiWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EnergiWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs